środa, 9 grudnia 2015

Liquid Tabaque Mint

Liquidy Tabaque Mint dostałem w lokalnym sklepie za 15 złotych. Jest to o kilka złotych więcej niż przy zakupie internetowym, ale nie mogłem czekać – zbliżał się wyjazd, a w miejscu wypoczynku jakoś nie miałem ochoty na poszukiwanie sklepu z akcesoriami do e-papierosa. Kupiłem  oczywiście wersję 10 mg nikotyny. Jak ten olejek się sprawdził i czy kupię go drugi raz?

Warto?

Po spróbowaniu mogę powiedzieć tylko jedno – polecam. Różne e-płyny i olejki do e-papierosów testowałem, ale ten od razu przypadł mi do gustu. Zgodnie z zapewnieniami producenta miał mieć delikatny miętowy aromat i co istotne, tak jest w rzeczywistości. Nie jest to gryzący menthol, który znałem z tradycyjnych papierosów, ale delikatna nuta dająca odrobinę wyrazistości. Wszystko to sprawia, że po paleniu miałem spore uczucie świeżości, które jednocześnie nie było zbyt nachalne.

Kupuję większą ilość!

Wpisując w wyszukiwarkę internetową hasło „liquid tanio tabaque mint” znalazłem kilka bardzo dobry ofert – przy kilku opakowaniach wyjdzie mnie to znacznie taniej niż przy zakupach w sklepie stacjonarnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz